خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خاطرات رامونا بانو و خپل خان

خپل خان وارد می شود

    امروز بعد از خستگی این یکی دو روزه و درگیریه برنامه ی نامزدی خواهرم (صمیمی ترین دوستم که مثله خواهرم می مونه) اومدم خونه که کمی استراحت کنم که با چیزی عجیب تر از عجایب هفتگانه مواجه شدم. 

 

خپل خان تردمبل خریده بودو با سیمایی برافروخته از دویدن زیاد نشسته بود رو تردمیل!!!  

ازش پرسیدم این چیه خریدی؟ 

- تردمیل 

- می دونم اما واسه ی چی؟ 

- از این بازیکنا چیزی واسه قهرمانی در نمی یاد من خودم باید وارد میدون بشم. 

- جـــــــــــــان؟!؟!؟!؟!؟! 

- تو این یکی دو هفته بچه ها خوب نتیجه نگرفتن صمد هم که به درد مربی گری نمی خوره می خوام به شرایط آرمانیم برسم و خودم برم تو تیم بازی کنم. این طوری شاید بهتر نتیجه بگیریم. 

- خوبه مگه شرایط بحرانیه استقلال تورو به فکره تناسب اندام بندازه. 

- استقلال باید این فصل قهرمان بشه منم چیزی حالیم نیست. می رم دوش بگیرم. 

 

همینکه خپل خان رفت واسه دوش گرفتن رفتم جلو تر ببینم این چیزی که گرفته چه مارکیه که چشمم افتاد به اون عددی که نشون می داد راه رفتن خپل خان رو تردمیل از 3 دقیقه فرا تر نرفته و اون صورت بر افروختش یادم اومد که ناگهان صدایی از تو حموم گفت: رامونا به نظرت واسه بازیه هفته ی بعد به بچه ها می رسم یا باید تا دو هفته ی دیگه تمرین کنم؟  

 

نتیجه ی اخلاقی:: مردا خیلی به خودشون اعتماد دارن!!!

نظرات 16 + ارسال نظر
کسب ماهیانه 500000تومان تضمینی با CN3 دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 02:37



کسب ماهیانه 500000تومان تضمینی با CN3



از همین الان به جمع ثروتمندان اینترنتی بپیوندید


کسب درآمد از اینترنت

ماهیانه 500 هزار تومان

بدون نیاز به ایگولد و سایر بانکهای اینترنتی

واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران (سیبا – سپهر)

بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد – پی تی سی – وبمستر و حتی نرم افزارهای کسب درآمد


با روزانه 4-2 ساعت کار

برای اولین بار در اینترنت

درآمد ثابت ماهیانه به دست آورید

100% تضمینی



آموزش سه روش کسب درآمد مطمئن از اینترنت فقط با 3-2 ساعت کار در روز

تنها راه کسب درآمد برای کسانیکه می خواهند از صفر و با سرمایه کم (حتی بدون سرمایه) شروع کرده و به درآمد عالی برسند.


برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید

http://funboys2.blogsky.com

سلام رامونا عزیزززززززززززززز
حالت خوبهههههههههههههههه
همین که خپل خان به فکر افتاده جای شکرش باقیه بهتره تو هم کمکش کنی
مثل اینکه خپل خان داره یه تکونی به خودش میده
راستی وبلاگمو آپ کردم دوست داشتی یه سری بزن
راستی چرا بهم نگفتی آپ کردیییییییییییییییییی
و اینکه دوست دارم بدونم خوندن داستانم تا کجا رسیده
یه چیز دیگه اگه اومدی توی وبلاگ دنیای آرزو خوشحال میشم اگه یه سری هم به وبلاگ انجمن راز افصون بزنی و نظرتو بدییییییییییییییییی
موفق باشی رامونا جوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
بای

نیازی به کپی نیست رو وب سایت کلیک کن
من تو قسمت وب سایت واست گذاشتمش

هستی شمال دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 18:40 http://red888.blogfa.com

سلام عزیزم
یه نصیحت از طرف من این خپل خانو از استقلال دور کن استقلالی بودن این عواقبم داره
از ما گفتن بود
اپم خوشحال میشم بیای

اگه می تونستم می کردم.

فلفل بانو سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 07:52 http://jayejadidma.persianblog.ir/

خب شاید چندین بار تلاش کرده بوده و آخرین بار ۳ دقیقه بوده !!

شایدم

پرستوک سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 14:09 http://parastookesefid.wprdpress.com

چه جالب .تو خونه ما هم پدر و پسر میخوان خوشون رو به همون شرایطی که گفتی برسونن برن برای نتیجه گیری.چه شود!
راستی وبلاگتون رو دوست دارم.باز هم سر میزنم. موفق باشی.

وحید سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 15:39 http://321.blogsky.com

سلام بر رامونا بانو. به خپل خان هم سلام برسون.
ولی در کل همین که تصمیم گرفته خوبه.


رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود
رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

موفق باشی

شهاب سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 22:50 http://www.doranejavani.blogsky.com

سلام رامونا جان ...

خوب امیدوارم که حالت خوب باشه و حال خپل خان با تردمیلش خوب باشه ...

خوب اول بگم که با حرفت موافقم اعتماد به نفس ما مردا لامسب خیلی بالاست ...

خودمون هم بعضی وقتا کف میکنیم ... چه کار میشه کرد دیگه .. ما اینیم ...

ولی بازم دم خپل خان گرم که 3 دقیقه رفته من که توی 1 دقیقش گیر میکنم ...

مرسی که بهم سر زدی ...

بای .. بازم بیا .. خوشحال میشیم..راستی بهت گفتم جالب مینویسی .. خوشم امد

مِستر افشین سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 23:51 http://www.iranmyland.blogfa.com

پرسپولیس قهرمان میشه (آیکون آدم بسیار امیدوار)

تورو خدا اینو به خپل خان نگو که یا شما رو می کشه یا خودشو

HoDa چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 14:26 http://miavita2.wordpress.com/

:)))))))))))))))
تاثیر تبلیغات تلویزیونه به خدا!!!!
دیدی اون آقا چاقه رو که خانومش براش تردکیل راین می خره!؟! D:

HoDa چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 14:27 http://miavita2.wordpress.com/

تردکیل = تردمیل! :|

شهاب چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 23:29 http://www.doranejavani.blogsky.com

[نیشخند][نیشخند] سلام [نیشخند][نیشخند]

یه خبر دارم .. اونم اینه که ما به روز شدیم [تعجب][شیطونک][نیشخند]

موضوع : مدیر گروه تنظیم خانواده [تشویش][نیشخند]

نویسنده : شهاب تنها [بوسه][نیشخند]

بیا .. چندتا سوال دارم ازت ... بیا جواب بده [نیشخند]

موفق باشی[چشمک]

حافظ جمعه 1 آبان 1388 ساعت 14:14

لازم دونستم حضور مقتدرانه خودمو اعلام کنم که کردم.هرکی مرده بیاد جولوghadahgoshay@yahoo

جینا راز افصون از دنیای آرزو یکشنبه 3 آبان 1388 ساعت 19:59

سلام رامونای عزیز چند روزی نبودم دلم برات تنگ شده بود وای نمیدونی چقدر درسام سنگینن اصلا وقت سر خاروندن هم ندارم
حتی وقت ندارم وبلاگمو آپ کنم
رامونا جون مشتاقانه منتظر آپ های بعدیت هستم
موفق باشییییییییییییییییییییییییییییی

ریحانه حسینی جمعه 27 آذر 1388 ساعت 13:34

مردا به خودشون اعتماد دارن و جال اینجاست وقتی بهشون می گی از هیچ طریقی نمی پذیرن ! :-٬

آره والا

خواهر خپل خان جمعه 27 آذر 1388 ساعت 14:12

ای بابا ! این استقلال فکستنی چه کارا که نمی کنه ! داداش منو لاغری ؟؟؟؟!!! عمرا ... فک کنم اون سه دقیقه راه رفتن رو تردمیلم خواب دیدی عروس گلم ....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد